Avatar billede ttrold Praktikant
20. august 2013 - 00:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor crasher min MAC konstance?

Kammarater

Jeg forsøger at finde ud af hvorfor min MAC crasher stort set hver gang jeg sætter den på 'VÅGEBLUS', og af og til på RANDOM tidspunkter. Umiddelbart kan jeg ikke forbinde de random crash med en specifik process, eller et bestemt program. Det lader dog til at det i højere grad sker når computeren er 'belastet'.

Jeg har vedhæftet 2 'problemrapporter'. En fra et random crash - og et fra crash når den går på vågeblus. Jeg håber dette hjælper. Hvis der er andet jeg kan gøre, så må I endeligt sige til.

Link (vågeblus): https://www.dropbox.com/s/af6luzak99rcflo/130919%20problemrapport%20osx%20_v%C3%A5geblus.rtf

Link (random):
https://www.dropbox.com/s/11yt6c4w3qc8ulk/130919%20problemrapport%20osx.rtf

Hav en fantastisk aften, og på forhånd tak,
Lasse
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2013 - 04:29 #1
fordi strømforsyningen er defekt og skal udskiftes.

jo mere du bruger computeren med en defekt strømforsyning, jo kortere lever din MAC.

er slet ikke i tvivl, du skal ha en ny strømforsyning i den.
Avatar billede ttrold Praktikant
03. oktober 2013 - 09:19 #2
Kære Sidwave. Det giver jo ikke nogen mening? . En ny strømforsyning 'I' den!?! Ved du overhovedet hvad en strømforsyning er? ;)
Avatar billede ttrold Praktikant
18. december 2013 - 14:06 #3
Jeg løste det selv. Jeg har selv skiftet ram blokken for noget tid. Først troede jeg de skulle udskiftes, så jeg prøvede dem en og en. "Desværre" så de begge ud til at virke. Da jeg sætte dem begge i igen samtidigt, kørte computeren pludseligt fint - og har gjort det de sidste 3 mdr.