Avatar billede mikkeljm123 Nybegynder
21. august 2013 - 12:14 Der er 3 kommentarer

Hvordan fylder jeg Jet lighter/ Butan ligther

Hvad skal man bruge til at fylde butan ligther op? Ligther gas eller benzen eller Zippo Fluid??

Eller noget helt andet? :)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
21. august 2013 - 13:02 #1
Butan er en gas.

Du køber en lightergasdåse på tanken eller supermarkedet i deres cigaretudsalg.

Den har forskellige dysser monteret i låget - find den der passer til din lighter (det gør den formonterede sikkert), vend lighter og gasdåse på hovedet, og tryk sammen et par gange, til du kan høre der ikke længere overføres gas.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. august 2013 - 15:23 #2
og husk at lukke dine spg.
Avatar billede ligther thor2275 Praktikant
19. november 2016 - 19:30 #3
for at fylde din ligther skal du først tømme al gasen så skal du ha noget godt butan gas og hvis du vil passe godt på din ligther skal det ikke være noget fra tanken du kan købe noget fra denne side http://www.zippo.dk/shopping/default_dk/tilbehor/zippo-gas.html så at din ligther ikke bliver tilstoppet af dårlig gas og så kan du bare fylde på