Avatar billede disable Nybegynder
23. august 2013 - 08:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

4G mi-fi hotspot til kablet netværk?

Hej Eksperter.

Vi skal på messe, og vil gerne have vores Dankort Terminal med. Den er KUN til kablet netværk, og det kan vi ikke være sikre på, der findes i messehallen.

Det koster 1.500 kr at leje en mobilterminal, så det er udelukket.

Vi har et Huawei 4G Mi-Fi modem, som kun kører trådløst. Og så har vi et USB 4G modem til at stikke i en PC.

Hvad skal vi bruge for at kunne lave 4G trådløst signal om til noget, der kommer ud af et stik? Der må findes en router, der har USB ind og RJ45 ud ?

Anyone med en løsning, der er til at betale?
Avatar billede larsini Seniormester
23. august 2013 - 09:07 #2
jeg har en router, ja det er faktisk en extender Linksys RE1000, som napper signalet trådløst fra min fra min router og kører det videre til en stationær med RJ45 kabel - virker fint. grunden til denne løsning er, at den stationære ikke har trådløst netkort
Avatar billede disable Nybegynder
23. august 2013 - 09:08 #3
Det var hurtigt ;-)

Jeg render ud og køber den med det samme, så jeg kan teste, om det virker :-)
Avatar billede larsini Seniormester
23. august 2013 - 09:10 #4
koster små 400 kr - et forsøg værd
Avatar billede larsini Seniormester
23. august 2013 - 09:13 #5
check lige om den kan køre 4G
Avatar billede disable Nybegynder
08. september 2013 - 13:42 #6
Hov .. jeg har ikke fået mail om svar på mit indlæg ... :-/

Undskyld. Og jeg har ikke haft lejlighed til at teste nogle af dem. Men jeg vil undersøge begge muligheder.

Kan i begge smide et svar og dele points ? :-)
Avatar billede larsini Seniormester
08. september 2013 - 15:11 #7
fint nok - er ikke interesseret i point, løsninger er mere interessant...!