Avatar billede kris914g Nybegynder
23. august 2013 - 22:01 Der er 7 kommentarer

kan ikke huske hvad det hedder når du logger på din skole og så udanset hvilken computer du er på så er alle dine filer der??? hjælp

hej har 5 computere hvor jeg gerne vil have samme indhold på. så tænkte jeg på min skole hvor vi har mange computere at der havde jeg et login hvor jeg skulle skrive brugernavn og adgangskode og så udanset hvilken computer jeg loggede på havde jeg de samme dokumenter og billeder kan jeg gøre det på mine 5 computere? hvis ja hvordan
Avatar billede finb Ekspert
23. august 2013 - 22:07 #1
Læg alt på den kraftigste maskine (serveren) og giv de andre maskiner adgang til at se den kraftigste maskine.
Avatar billede kris914g Nybegynder
23. august 2013 - 22:21 #2
har du et mere konkret ord som jeg kan søge på google med så jeg kan få det 100% rigtigt
Avatar billede HKW Nybegynder
23. august 2013 - 22:44 #3
"roaming profile" hedder den teknik, hvor ens profil følger med rundt i domænet (active directory).
Avatar billede kris914g Nybegynder
24. august 2013 - 11:36 #4
kender i en guide som viser hvordan man kan sætte det op og kan man få det til Windows 8?
24. august 2013 - 14:44 #5
Ref #4:
... du skal have forbindelse/login til en rigtig SERVER med AD profiler osv osv ...
Hvilket jeg ikke tror du har som privat person  ?  ;-)
Avatar billede kris914g Nybegynder
25. august 2013 - 18:43 #6
nej det har jeg ikke karise du kom med det bedste svar så du får pointen når du kommer men en kommentar som svar
25. august 2013 - 21:20 #7
Ping...

Deles med andre ...