Avatar billede Noddy93 Nybegynder
24. august 2013 - 15:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hva koster en formatering

Hej Folkens

Hvad koster en formatering, hvis man går ned i en butik og beder om det?

Er er nogle som har links til steder som gør det mm. eller hvordan ser det ud med priser og så videre for dette?

Mvh Mathias Hjorth Laursen
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2013 - 16:23 #1
24. august 2013 - 16:35 #2
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

En 'RÅ' formatering / styresystem installation 'koster' ikke så meget (læs: i tid) ... men

* Korrekte driver / software
* MANGE efterfølgende opdateringer fra WindowsUpdate
* Sikkerhedsprogram + opdatering af samme
* Diverse 3. parts programmer + opdatering af samme
(www.eksperten.dk/guide/1551)

DET tager tid (=penge) !!!
Avatar billede Noddy93 Nybegynder
24. august 2013 - 17:33 #3
Hej begge to

Jeg ønsker blot en pris på en formatering.
og det drejer sig om fuld formatering med alt inklusiv
Jeg skal bare bruge en ca. pris på dette
Avatar billede jtt Nybegynder
24. august 2013 - 18:38 #4
Ca. kr 500,
Avatar billede claes57 Ekspert
24. august 2013 - 19:03 #5
hvis det er en bærbar, så kan det typisk gøres ved tryk på et par taster under opstart. Det tager ikke lang tid - og den er som da den blev købt.

er det manuel indlæsning med opdateringer til en testet og køreklar maskine med leverede programmer indlæst + viruskontrol, java og andet 'must have', så er 500kr billigt.
24. august 2013 - 21:49 #6
500 Dkr. er meget billigt (vennepris)

Det tager rask væk >10 timer PC tid for hele proceduren - hvis man har 100% check på 'dit og dat' !!!
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2013 - 07:26 #7
<OVERSIGT  |  SE PRISLISTEN  |
Frisk Windows installation

Ved frisk windows installation får du:

Installation af windows

De nyeste service packs

De nyeste driver

                                                                        For kun 599 kr.

m.v.h
Avatar billede claes57 Ekspert
25. august 2013 - 09:16 #8
#7 - det er så, når man sletter alt. Jeg går normalt ud fra, at folk i al almindelighed forventer en færdigopsat maskine retur med deres gamle data bevaret (der er stadig nogle, der ikke har backup af fx familiebilleder).
så der er office, mail, viruskontrol, java, browser og med windows og office registreret/aktiveret, så der ikke kommer spg om det efter få dage.