Avatar billede casablanca Seniormester
25. august 2013 - 12:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

fremhævede programmer i "alle programmer"

Hvordan kan det være jeg i "alle programmer" i start har flere programmer der er fremhævede med gult?
Avatar billede vejmand Juniormester
25. august 2013 - 15:34 #1
Er det ikke ny-installerede programmer, som endnu ikke har været åbnet
Avatar billede Mads Nybegynder
28. august 2013 - 22:51 #2
Slå det fra ved at højreklikke på Start-knappen, tryk på knappen "Tilpas...", og fjern fluebenet i "Fremhæv senest installerede programmer".
Avatar billede casablanca Seniormester
28. august 2013 - 23:13 #3
harrypotter. That's It. Tak. Svarer du, så lægger jeg points :)
Avatar billede vejmand Juniormester
28. august 2013 - 23:19 #4
casablanca >> Den løsning kunne du have fået med det samme, hvis du havde spurgt.  :-)
Avatar billede casablanca Seniormester
29. august 2013 - 00:20 #5
hej vejmand. Ja, kunne jeg da helt sikkert, men fik ikke spurgt :). Men du har da hjulpet mig før med problemer kan jeg huske :)
Avatar billede Mads Nybegynder
30. august 2013 - 17:27 #6
Glad for at kunne hjælpe - god weekend :-)