Avatar billede dani5927 Nybegynder
25. august 2013 - 16:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside til salg af hus

Hejsa :)

Jeg skal til og i gang med at lave en lille hjemmeside hvor vi skal prøve at sælge vores hus, for at gøre det så billigt som muligt.

Har i nogle ideer eller forslag til hvordan jeg skal lave hjemmesiden?
Avatar billede repox Seniormester
25. august 2013 - 16:55 #1
Hvad er spørgsmålet? Spørger du om vi kan fortælle dig hvilke værktøjer du skal bruge for at lave den? Hvad der skal være på den? Hvordan man rent praktisk laver en hjemmeside?
Avatar billede dani5927 Nybegynder
25. august 2013 - 16:58 #2
Når ja :P

Jeg vil faktisk gerne have jeg til at komme mod forslag til hvordan den kunne se ud, eller til features jeg skulle have med på siden.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. august 2013 - 17:43 #3
http://www.boliga.dk/
(det er der, alle går hen alligevel)
ned under afsnittet Sælgere, tag 'Sælg selv din bolig'
Avatar billede dani5927 Nybegynder
25. august 2013 - 17:51 #4
Tusind tak :) men tror nu stadig jeg vil lave en hjemmeside, også for at øve mig i mit HTML og CSS :)
Avatar billede claes57 Ekspert
25. august 2013 - 19:46 #5
OK - du skal have data om ejendom (kvm, antal rum, vurdering osv),  vedr bygning (isolering, ruder (fx termo og alder), bygningsalder osv)
Så skal der være data om købspris - kontant, og et par belåningspriser - jo flere, jo bedre. Og alle data om vand/varme/el/fællesudgifter så interesserede kan lave et budget på boligen.
Herudover data om lokalområdet - boligplacering i forhold til butikker, børnepasning, transport - og hvad det koster i kommunen.
Og billeder fra alle rum, og også 3D-billeder fra stue, køkken, og evt andre features.
Avatar billede dani5927 Nybegynder
09. september 2013 - 07:39 #6
Claes57 gider du ikke lige skrive et svar? Så  får du point :)
Avatar billede claes57 Ekspert
09. september 2013 - 13:31 #7
bare luk selv
Avatar billede dani5927 Nybegynder
09. september 2013 - 15:34 #8
ok tak ;)