Avatar billede hclarsen Nybegynder
26. august 2013 - 10:27 Der er 4 kommentarer

Ny bærbar, forslag

Hej

Jeg skal have købt mig en ny bærbar, pris mellem 5.000-10.000. Her er mine "krav":

1) Mellem 13 og 15 tommer skærm
2) Skal ikke bruges til spil/musik overhovedet, udover en Youtube-video en gang imellem..
3) Skal primært bruges til arbejde, dvs. programmering
4) Jeg lægger Linux på den... ved ikke, om det gør en forskel

Hvad siger I, nogle gode bud? Tak på forhånd.
Avatar billede hclarsen Nybegynder
26. august 2013 - 10:32 #1
Appendix til #3) Dvs, skal heller ikke bruges til gaming...
Avatar billede sonalias Seniormester
26. august 2013 - 11:33 #2
Vigtig pointe ved Linux er at du skal tage en bærbar med kun et grafikkort da der (efter hvad jeg har set) ikke findes driver til håndtering af 2 stks. dvs at begge kort kører på fuld skrald og brænder dit batteri alt for hutigt
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2013 - 15:05 #4