Avatar billede krk Nybegynder
26. august 2013 - 15:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

rotering af youtube video

Hej

Jeg har en youtube video jeg skal have til at rotere 7deg.
Når jeg rotere boksen som videoen ligger ind i, så vil videoen ikke afspilles. Er der nogen der har et forslag?

Min kode ser således ud:

HTML:
<div class="tile-video rotate-7deg">
                    <iframe width="327" height="184" src="http://www.youtube.com/embed/1SUyChi6DEc?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
                </div>

CSS:
.rotate7deg{transform:rotate(7deg);-ms-transform:rotate(7deg); /* IE 9 */-webkit-transform:rotate(7deg); /* Safari and Chrome */}
Avatar billede krk Nybegynder
26. august 2013 - 15:53 #1
Jeg kan se det virker fint i Chrome og Safari, men ikke i Firefox.
Giver det nogen mening?

(Jeg har ikke testet  det i IE endnu)
Avatar billede krk Nybegynder
04. september 2013 - 14:54 #3
Tak for dit svar.

Jeg kan desværre stadig ikke forstå hvorfor jeg godt kan rotate en div, men ikke en iframe :-)
Avatar billede Magn0053 Novice
09. september 2013 - 18:37 #4
Hej krk

Jeg er ikke helt sikker men grunden til at du ikke kan rotere din iframe kan være fordi det er en flash med noget css hvor Youtube kan have lavet iframen sådan at den ikke bliver roteret.

Mvh Magn0053
Avatar billede krk Nybegynder
10. september 2013 - 09:08 #5
Hej Magn0053
Jeg tror du har ret. Det er også noget i den stil jeg er kommet frem til er problemet.
Jeg har ændret lidt i mit design, så videoen står vandret - så det har løst det.

De ligger et svar :-)
Avatar billede Magn0053 Novice
10. september 2013 - 21:50 #6
Hej igen

Jeg vidste ikke så meget om det men har selv leget lidt med det ;)
Håber det kunne hjælpe lidt :)

Mvh magn0053

ps. Hvad mener du med: "De ligger et svar?"
Avatar billede krk Nybegynder
11. september 2013 - 10:07 #7
Du skal svare på mit indlæg (ikke kommentar), herefter kan jeg give dig point for dit svar :-)
Avatar billede Magn0053 Novice
11. september 2013 - 16:53 #8
Ok mange tak :)