Avatar billede Anders45 Novice
26. august 2013 - 17:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

overføre billeder fra picasa-mail til pc

Jeg har modtaget en mail med billeder fra en mappe -sikkert picasa
Jeg vil gerne overføre dem til min pc i en særlig fotomappe
Hvis jeg højreklikker overføres billedet i en mini-udgave- og kan ikke gøres større uden det bliver helt sløret
Jeg har prøvet at i mail-mappen at trykke på Download foto - men den er ikke aktiv!
Jeg har prøvet at trykke download på mappen - men den er heller ikke aktiv
Hvis jeg kan få download-knappen aktiv - hvor bliver billedet så gemt??
Mit næste spørgsmål gælder det samme med billeder i mail fra Google+
Kan nogen give mig hjælp??
Anders45
Avatar billede vejmand Juniormester
26. august 2013 - 19:40 #1
Afsender skal give tilladelse til at du kan downloade billeder fra Picasa.
Avatar billede Anders45 Novice
27. august 2013 - 19:14 #2
tilladelse givet
hvordan kopierer jeg et billede fra picasa-mail og gemmer det i mit eget billedbibliotek?
Avatar billede vejmand Juniormester
27. august 2013 - 20:56 #3
Kan du ikke åbne den i Picasa?
Så er det Handlinger > Download foto

Det er sikkert kun en miniature udgave du har modtaget i mailen
Avatar billede Anders45 Novice
27. august 2013 - 22:18 #4
Download knappen er IKKE aktiv
Jeg tror jeg har løst problemet
Åbn billedet i fuld størrelse på skærmen og så højreklik og GEM SOM
Over and out
Avatar billede vejmand Juniormester
27. august 2013 - 22:36 #5
Ok, hvis du selv har løst problemet, lukker du spørgsmålet ved at acceptere dit eget svar. Her kan du se hvordan: http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede Anders45 Novice
09. december 2013 - 08:48 #6
Problemet har jeg løst selv
Klik på billede( så bliver det stort)højre-klik og bkopier