Avatar billede janesi Nybegynder
27. august 2013 - 11:06 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hjællp til windows 8

Hejsa
jeg er ved at hjælpe nogen i min familie der har købt en ny pc med Windows 8 på :-(
Jeg har selv Windows 7 home Premium.
Kan deres nye pc med Windows 8 laves om til en Windows 7? så kan jeg meget bedre hjælpe dem ..
På forhånd tak
Avatar billede chalde Seniormester
27. august 2013 - 11:11 #1
Ja, såfremt:
- Windows 7 købes eller man allerede har en licens til det
- Den nye PC har driverunderstøttelse for Windows 7
Avatar billede claes57 Ekspert
27. august 2013 - 11:20 #2
det lette er at installere 'Classic Shell' så kan win8 starte på skrivebordet, og herfra er det meste som i win7.
http://www.classicshell.net/
det er gratis, og i programmet kan man rent faktisk slå alt win8-gejl fra på skrivebordet, så brugere ikke kommer til metro-skærmen i utide.
Avatar billede janesi Nybegynder
27. august 2013 - 12:08 #3
vl det sige at den kan kommme op med et almindeligt skrivebord.? uden alle de der apps ? og kan man få startmenuen igen ligesom på 7 ?
tusinde tak for svar
Avatar billede janesi Nybegynder
27. august 2013 - 12:11 #4
synes da godt nok at windows 8 er meget besværlig og irreterende at bruge...alt bliver en vane... med alligevel...
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2013 - 12:27 #5
Jeg ved ikke om denne side måske kan hjælpe.
http://pixxel.dk/windows-tips-2.html
Avatar billede janesi Nybegynder
27. august 2013 - 12:32 #6
tak ,,jeg prøver at kigge :-)
Avatar billede janesi Nybegynder
27. august 2013 - 12:37 #7
æv æv det blev jeg ikke klogere af ...
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2013 - 13:20 #8
Måske bliver du en dag så klog, at du kan finde ud af, at lukke dine spørgsmål, og ikke spilde andres tid?( blandt andet min)
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/janesi
Avatar billede Jensen DK Novice
27. august 2013 - 13:35 #9
Kan ikke forstå at nogen gider at hjælpe en, som er så ligeglad med dem som prøver at give gode fiduser.
Der lukkes aldrig eller gives point.
Avatar billede janesi Nybegynder
27. august 2013 - 19:21 #10
jamen kæreste venner dog !!!!
hvorfor mon jer er herinde ? for at blive klogere.. men til dig som er så klog,du kan måske hjælpe mig med hvordan jeg giver point, og lukkker mine spørgsmål ?
Har iøvrigt skrevet tidlige hvordan man lukker et spørgsmål..og fik det svar tilbage , at det kunne man ikke..
Jeg vil da lige slutte med at sige ; TAK til dem som har villet svare mig idag :-)))
Avatar billede janesi Nybegynder
27. august 2013 - 19:23 #11
ser du ven ....jeg er ikke ligeglad... men har lidt svært ved at finde ud af dette forum ....Dejligt der findes mennesker,der så vil hjælpe :-))
Avatar billede janesi Nybegynder
27. august 2013 - 19:24 #12
tak for hjælpen :-)))
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2013 - 21:42 #13
@ janisi
Der er noget du åbenbart ikke har forstået. Et spørgsmål er ikke bare noget som kun skal hjælpe spørgeren. Meningen er, at det skal hjælpe alle interesserede. Gennem forslag til løsning af et problem, og spørgers respons, prøver vi, i fællesskab, at finde den rette løsning, så vi alle kan lære noget. Men hvis spørger bare hopper af tråden, lærer vi jo ingenting. Desuden virker det krænkende på den eller de, som forsøger at hjælpe, at spørger ikke viser så megen respekt for hjælpen, at han/hun gider lukke spørgsmålet, med besked om, hvorvidt der blev fundet en løsning.
Avatar billede janesi Nybegynder
28. august 2013 - 16:24 #14
okay..det var jeg så ikke klar over...
hvordan lukker jeg spørgsmålet ? på forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2013 - 16:36 #15
Alle spørgsmål lukkes lige som her. Hvis du har fået hjælp, eller ønsker at belønne nogen, som du mener har gjort en stor indsats for at hjælpe dig, beder du den eller dem om at lægge et svar, ellers lægger du bare et selv, som du efterfølgende acceptere.
Hvis du har bedt nogen om at lægge et svar, uden at de reagerer, kan du efter f.eks 8 dage, selv lægge et svar.
Avatar billede janesi Nybegynder
28. august 2013 - 16:56 #16
jeg takker her for alle jeres gode råd...lukker spørgsmålet :-)
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2013 - 17:24 #17
Det er ok:)