Avatar billede SimonDuen Nybegynder
27. august 2013 - 15:56 Der er 7 kommentarer

Banner til Filippinsk Velgørenhedsgruppe

Hej,

Jeg er del af en velgørenhedsgruppe på Filippinerne som lige nu har hjulpet med mad, osv, til dem som var ramt af oversvømmelse.

Vi skal have fornyet vores logo/banner, men da vi alle er 100% frivillige, har vi ikke penge til at betale os fra det.

Hvis nogen herinde har mod på at give en hånd vil det blive værdsat.

Lidt om os:
Vi er som sagt bosat på filippinerne, og hjælper indtil videre kun her.
Vi kalder os: The Cynthia Boldo Foundation
Cynthia Boldo er stifterens afdøde mor, som gav alt sin tid til at hjælpe de fattige. Ligeledes brugte hun meget tid i Kirken.

Filippinerne er et meget Catholsk land, men logo behøver ikke nødvendigvis være religiøst. (Gør dog ikke noget hvis det er)

ALT er modtaget med kyshånd, på email : SimonDue2@gmail.com

Hvis i ønsker mere info, må i bare spørge løs.

https://www.youtube.com/watch?v=t1I6QrExASM
En lille video også, til dem der vil se hvad vi laver, hvis det kan skabe noget inspiration.

Håber at høre fra jer :)
Avatar billede helle100 Nybegynder
27. august 2013 - 17:10 #1
Hej Simon

Ved du hvor stort banneret skal være, og har I allerede en hjemmeside, vi kan få at se?

Mvh Helle
Avatar billede SimonDuen Nybegynder
28. august 2013 - 06:05 #2
Hej Helle,

I første omgang havde vi tænkt det bare skulle passe til vores facebook og youtube Channel.

Er ikke en haj til dimensionere der. Så må desværre være svar skyldig desværre.
Avatar billede bill20 Nybegynder
29. august 2013 - 16:55 #3
Hej Simon
Har gjort et forsøg.

http://www.adss.dk/eksperten/984932.html

Vh.
*Bill
Avatar billede helle100 Nybegynder
29. august 2013 - 20:38 #4
Avatar billede SimonDuen Nybegynder
11. september 2013 - 10:03 #5
Tusind tak for jeres bud.

Det er desværre ikke helt det vi søger.

Vi søger noget mere unikt.
Ligesom almindelige firma logoer og bannere.
Avatar billede helle100 Nybegynder
12. september 2013 - 19:25 #6
Så prøver vi lige noget helt andet:

http://s21.postimg.org/41ghty6rb/The_Cynthia_Boldo_Foundation2.jpg

Mvh Helle
Avatar billede bill20 Nybegynder
13. september 2013 - 07:32 #7
Jeg prøver også C",)
http://www.adss.dk/eksperten/984932.html

Hilsen
*Bill