Avatar billede Bexelbud Juniormester
27. august 2013 - 16:18 Der er 2 kommentarer

Netværks drivers

hejsa jeg har en acer aspire m3-581T som jeg lige har formateret. jeg har installeret windows 7 32bit men det indeholder ikke driverne til netværkskortet. jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvilken drivers jeg skal hente (har chekket acer.dk) og jeg ved ikke hvordan jeg finder navnet på netværkskortet på computeren.

er det måske bundkorts drivere jeg skal hente? og hvor finder jeg navnet på det så?

kan det have noget at gøre med at det nye windows jeg har installeret er 32 bit ikke 64 som det gamle var?

det er en:
1,4 ghz intel core I3-2367m
4gb ram

/jeppe
Avatar billede 220661 Ekspert
27. august 2013 - 16:42 #2
Mangler du flere drivere, så installer chipsæt driveren først.