Avatar billede licantropo Novice
27. august 2013 - 23:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP. Tastatur til Lenovo r400!

Da min højre piletast netop er død, så søger jeg et nyt og virksomt tastatur til min Lenovo r400.

Er der nogle, der skulle have en defekt fætter med et virksomt tastatur derude?
Avatar billede Progu Nybegynder
28. august 2013 - 10:22 #1
Hej.
Du kan finde et nyt tastatur til din Lenovo via http://produkt-Guiden.dk søg efter r400 i guiden og find et som passer :-)

Fortsat god dag.
Dbh.
Avatar billede komputerdk Mester
29. august 2013 - 00:42 #2
husk at Lenovo har relativ lang tid garanti (mener det er 2 år), jeg ringede til Lenovo og de sendte et nyt keyboard (var rimelig nemt at skifte). (min var dog en T420)
Avatar billede licantropo Novice
23. september 2013 - 22:37 #3
Nå, der var ingen ved udenom at købe et nyt