Avatar billede MadsDue Nybegynder
29. august 2013 - 16:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Har alle router antennestik indgang?

Overvejer at købe stofa..

De giver et modem med når man bestiller bredbånd. Men som jeg forstår det skal man selv invester i en trådløs router for at dele internettet.

er det ikke muligt at købe en samlet kombinations og hvad koster sådan en?
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
29. august 2013 - 17:01 #1
Jeg har yousee, og i det modem jeg har fået er der både kabel og wi-fi så det er muligt at få samlet, og må sige at jeg forstår ikke at Stofa ikke har wi-fi med i deres modems, for stort set alle bruger det på en eller anden måde.

Har kigget lidt på stofa's webside, og det ser ud som om der er wi-fi i deres modems, men ellers ring og hør dem ad :)
Avatar billede MadsDue Nybegynder
29. august 2013 - 17:17 #2
okay super,. har været i kontakt med dem og kan se det kræver man har tv hos dem også..

har din et model nr.?
Avatar billede claes57 Ekspert
29. august 2013 - 18:50 #3
mit stofa er med indbygget wifi - og ingen synlige antenner.
Men stofa styrer selv routere, så hvis du vil ændre i indstillinger, så skal du maile support, og så gør de det over nettet - du har ikke selv adgang til at pille ved det.
Avatar billede komputerdk Mester
29. august 2013 - 22:47 #4
Jeg har stofa og deres thomson boks har wifi og kan sættes til enten modem (hvis man selv har router) eller router via deres hjemmeside.

Man kan ændre wifi password på stofas hjemmeside,  man kan ændre port forward direkte på routeren (med bruger / password  administration / stoda)
Avatar billede MadsDue Nybegynder
17. september 2013 - 17:16 #5
Stofa kræver at man har tv ved dem,. Så det lukke ligesom den mulighed for mig:(
Avatar billede komputerdk Mester
18. september 2013 - 08:20 #6
Yousee, dansk kabelTV , stofa og div. fiber forbindelser kræver at man har den fysiske forbindelse til hustanden.. Det kan dog laves, men det kræver ikke såvidt vides man også har TV pakken..