Avatar billede fyggi Nybegynder
29. august 2013 - 20:39 Der er 4 kommentarer

program til hjemmeside

Hej folkens.
Hvilket program kan anbefales til at bygge en hjemmeside. Når jeg ikke har nogen forstand på htlm og koden sprog.jeg har prøvet at bruge website x5 men det program jeg har er kun en demo. Inden jeg køber website x5 , ville jeg høre om der skulle findes et program der er bedre.
På forhånd tak
Brian
Avatar billede komputerdk Mester
29. august 2013 - 23:04 #1
Mange web host har single klik installation af gratis cms systemer  (selve grundrammen for en hvad meside,  hvor du så selv skriver indholdet vha en grafisk editor a la Word).

Du kan også selv installere dem,  men det kræver typisk at du ved lidt om hvad din database har afpasswoord etc.

Jeg bruger selv cmsmadesimple (kan prøves på opensourcecms. Org  såvidt huskes)

WordPress er også en mulighed.

Har du et sted hvor din side skal lægge (Web host og domæne)
Avatar billede fyggi Nybegynder
30. august 2013 - 09:08 #2
Jeg har kikket på hjemmesiden one.com
De har vist også et hjemmeside program i selve pakkeløsningen.  Men jeg har inu ikke kikket nærmere på det program inu. Jeg vil lige kikke på WordPress,  når jeg kommet hjem
Avatar billede fyggi Nybegynder
30. august 2013 - 11:18 #3
Hej komputer.dk
Jeg på de opfordring set nemmere på wordpress og det er vist det helt rigtige for mig .
Avatar billede fyggi Nybegynder
30. august 2013 - 11:18 #4
skriv et svar og du for din point, som tak for den fine hjælp