Avatar billede Slettet bruger
05. september 2013 - 00:22 Der er 4 kommentarer

Flytte funktion fra "php-knap" over til "CSS-knap"

Hej,

(Undskyld hvis spørgsmålet er lagt i en forkert kategori)

Jeg roder lidt med at få CSS knapper på min webshop (www.StyleGuy.dk) nogle steder er det let nok at se hvordan det skal overføres til den nye CSS knap. Men i mit eksempel her kan jeg ikke se hvordan jeg skal gøre.

Herunder kan I se knapperne. Det er altså funktionen i den "gamle knap" som skal flyttes over i den nye CSS knap.

Nye knap (CSS)
<div class="small" align="left"><a class="silver button" href="<?php echo tep_href_link(); ?>"><?php echo IMAGE_BUTTON_UPDATE_CART; ?></a></div>

Gamle knap (PHP)
<?php echo tep_image_submit('button_update_cart.png', IMAGE_BUTTON_UPDATE_CART); ?>

Hvis der er noget information i skal bruge så skriv, jeg har ikke så meget forstand på lige dette.

Mvh.
Andreas
Avatar billede detziaw Nybegynder
05. september 2013 - 10:13 #1
Hej Andreas.

Da dit CMS benytter sig af funktioner, så er det dem du skal kigge på, hvis du skal redigere i dine knapper.

I den gamle knap bruger du funktionen "tep_image_submit", så den skal du finde og derefter redigere din kode der. Du kan evt. copy/paste din funktion, hvis der er yderligere tvivl.

Med venlig hilsen
Martin Laugesen
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2013 - 11:30 #2
Hej Martin,

Som sagt har jeg ikke meget forstand på det. Men hvis jeg retter det derinde hvor tep_image_submit er så retter jeg jo alle knapper og ting som bruger tep_image_submit? Jeg har nogle knapper som skal være grønne og nogle som skal være grå. Så det vil ikke være så smart.

Fandt dette:
// The HTML form submit button wrapper function
// Outputs a button in the selected language
  function tep_image_submit($image, $alt = '', $parameters = '') {
// QuickPay changed start
    global $language, $qp_binary_gateway;
    if ($qp_binary_gateway == '') {
      $image_submit = '<input type="image" src="' . tep_output_string(DIR_WS_LANGUAGES . $language . '/images/buttons/' . $image) . '" alt="' . tep_output_string($alt) . '"';
    } else {
      $image_submit = '<input type="image" src="' . tep_output_string($qp_binary_gateway . HTTP_SERVER . DIR_WS_CATALOG . DIR_WS_LANGUAGES . $language . '/images/buttons/' . $image) . '" alt="' . tep_output_string($alt) . '"';
    }
// QuickPay changed end

    if (tep_not_null($alt)) $image_submit .= ' title=" ' . tep_output_string($alt) . ' "';

    if (tep_not_null($parameters)) $image_submit .= ' ' . $parameters;

    $image_submit .= '>';

    return $image_submit;
  }

////
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2013 - 22:34 #3
op
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2013 - 19:34 #4
Slet ingen som kan hjælpe her?