Avatar billede tintir Nybegynder
08. september 2013 - 18:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Min mus virker ikke mere

Hej alle sammen.
Jeg har for nylig købt mig en Bluetooth mus (ID0032) og fik den til at virke med besvær. Da det endelig lykkedes mig, så virkede den indtil nu. Den stoppede bare lige pludselig med at bevæge sig.
Jeg har prøvet meget.
Intalleret driveren forfra.
Frakoblet og forbandt den til Bluetooth igen, men den skrev der var en Driverfejl meget hurtigt, og så sagde den, at den var Offline.
Det kan ikke være batterierne, da den stadig kunne forbinde til min pc, men det må være noget med driveren.
Så har jeg søgt på Google om der er noget med en driver fejl til den, men uden held, så inden jeg klager til Logilink og køber mig en nu mus, så ville jeg lige spørge jer, om i har den samme mus, eller om i ved, hvordan man fikser sådan noget her.
PS Det er min første wireless mus, da jeg er til kabel mus, men da kablerne hurtigt bliver krøllet og laver en strømprop, så prøvede jeg lige det her.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. september 2013 - 20:46 #1
Har ikke sådan en mus.
Har du prøvet at systemgendanne til da det virkede?
Avatar billede tintir Nybegynder
26. september 2013 - 09:57 #2
Jeg genstartede Bluetooth og, så virkede det igen, men tak fordi du prøvede at svare.