Avatar billede jjbirk Nybegynder
11. september 2013 - 19:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Android tablet

Hejsa.

Er der nogen der ved om man kan køre en lille hjemmeside fra en Android tablet.
Den er kopiret ind på selve maskinen og skal kun kunne køre lokalt på denne maskine.
Avatar billede agora_live Nybegynder
12. september 2013 - 03:51 #2
Det kan du sagtens, bare søg i Google Play efter en webserver, så vælter der apps frem (KSWEB syntes jeg ser interessant ud, da den også håndterer php, sql, ssl, etc)
Avatar billede jjbirk Nybegynder
12. september 2013 - 13:43 #3
ok Lyder godt man kan :-)
men findes der en gratis udgave der kan der ??
Kan man lave det sådan at der ligger et ikon på skrivebordet, der starter hjemmesiden uden noget andet ??
Avatar billede jjbirk Nybegynder
12. september 2013 - 14:12 #4
ups skulle ikke være et svar sorry :-)
Avatar billede jjbirk Nybegynder
12. september 2013 - 15:09 #5
Har fundet et program der hedder "Android webserver" det ser ud til at virke :-)

Kan man lave det så serveren starter op automatisk mår/hvis man har haft slukket for tabletten ??

Men kan jeg lave et ikon fra hjemmesiden, så det ikon åbner hjemmesiden ??

Jeg skal ligge hjemmesiden ind på 5 tabletter og det er ikke alle bruger der kan meget andet end trykke på ikoner :-) derfor skulle serveren gerne starte automatisk og meget gerne ligge et ikon på skrivebordet til hjemmesoden.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
13. september 2013 - 13:05 #6
Har fundet en der kan det jeg skulle bruge.

agora_live sender du et svar ?
Avatar billede jjbirk Nybegynder
20. september 2013 - 22:34 #7
Nå ingen svar, jamen så lukker jeg selv.