Avatar billede schris Praktikant
14. september 2013 - 20:14 Der er 1 løsning

Opdatering af enkelte felter i et array

Jeg skal foretage en søggning gennem en binær fil, hvor jeg via nogle GREP søginger kan udtrække nogle variabler: Navn, KmStand, TotalKm og RegNr. Disse variabler  bliver overført til e array:

push(@Output, "$Navn;$KmStand;$TotalKm;$RegNr\n");

Søgningen kan give flere identiske hits, så jeg vil gerne kunne opdatere arrayet hvis

$RegNr ikke findes

eller

hvis $RegNr findes og $KmStand i ny entry er større end den gamle $KmStand

Nogen ideer ??
Avatar billede schris Praktikant
29. oktober 2013 - 10:15 #1
.