Avatar billede helge.la Novice
16. september 2013 - 14:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

c5 light

hej
Mit program vil lige pludselig ikke reagere når jeg har taster kontonummer ind og trykker enter i kunderegister , nu skal jeg bruge musen og trykke på ok, ret irriterende, er der nogen som ved hvorfor , vores revisor har haft adgang til programmet og jeg har lumsk anelse om, at det er dem der er kommet til at lave lidt om på det.
Avatar billede helge.la Novice
16. oktober 2013 - 07:44 #1
jeg har ikke fundet ud af det og må nok leve med det som det er .
Avatar billede zuschlag Juniormester
08. november 2013 - 15:41 #2
Hej
I min opsætning har jeg i hovedmenupunktet opsætning - og menupunkt systemstandard - et flueben i det felt der hedder "Retur betyder OK"
Prøv om ikke du har mistet det flueben :-)
VH Anders Z
Avatar billede helge.la Novice
08. november 2013 - 18:33 #3
Tusind tak for svaret , det var lige det der var galt, hold op hvor det har irriteret mig længe, så det var en stor hjælp God Weekend
Avatar billede zuschlag Juniormester
09. november 2013 - 11:59 #4
Hej Helge
Også god weekend til dig.
En anden gang er det en fordel at nævne problem i overskrift, for det får tit læseren sporet ind på, om det er noget, man kan væree behjælpelig med. Overskriften "C5 Light" er ikke meget sigende for, hvad man døjer med :-)
De bedste hilsner
Anders Z
Avatar billede helge.la Novice
09. november 2013 - 16:58 #5
Det vil jeg skrive bag øret.