Avatar billede cmy Nybegynder
17. september 2013 - 08:46 Der er 1 kommentar

Kopierings beskyttelse af USB sticks!

Hej Alle.

Som overskriften siger... er jeg intersseret i at undersøge muligheden for at lave en USB stick der er kopierings beskyttet.

Dvs. den skal kunne læses af alle maskiner, men muligheden for at trække filerne "filen" over på andre medier/computer skal være låst?

Jeg ved godt det sevfølgelig ikke er muligt 100% men lidt som f.eks på en DVD - hvor man skal rippe den for at flytte dataen.

Alternativt - hvis det er en film! kan man så låse rettighederne på en USB eller på filmen - så når brugeren åbner filen på en PC/Mac/Tablet tilsluttet maskine - kommer ITUNES eller ligende og spørg om retten til brug af filen! (f.eks en kode)

Hvordan gør man - og hvor kan man læse om dette?

Mvh Johnny
Avatar billede claes57 Ekspert
17. september 2013 - 11:03 #1