Avatar billede 9kP Novice
18. september 2013 - 11:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Levende tabel.

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at lave en tabel der kan kollapse ligesom på www.hay.dk.

Jeg har bare ingen anelse om hvordan og jeg kan heller ikke Google mig frem til noget - formentligt fordi jeg ikke søger på hvad de rent faktisk hedder.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig?

Pft
Avatar billede softspot Forsker
18. september 2013 - 11:31 #1
Du må igang med flash, for det er sådan det er lavet (efter min bedste overbevisning).

Men bort set fra det, er det da en temmelig træls måde at vise data på. Det tager alt for lang tid at vise de kasser. Effekten er kun fed de første 4 kasser, derefter er den, i bedste fald, irriterende, og så finder man et andet sted at handle...
Avatar billede 9kP Novice
18. september 2013 - 11:37 #2
Jeg vil lave det med php og my sql - ikke flash.

Men jeg er ude efter en tabel der kan tilpasses side bredden. Kan man det i html eller css?
Avatar billede hactar Novice
18. september 2013 - 15:09 #3
Det kan du godt med HTML, CSS, og JQUERY, uden at bruge flash nogensinde.

hvis du vil lære hvordan, og have et nogenlunde begreb om hvordan du bruger jquery til at arbejde med tabeller osv på en html side, så kunne du evt. checke de mange ganske udemærkede guides på www.codecademy.com