Avatar billede mcclaud Nybegynder
18. september 2013 - 18:27 Der er 1 løsning

Indsæt overskrift i playlist

Hej alle eksperter

Jeg arbejder på en hjemmeside (http://www.peterdue.com/TEST/), hvor jeg bl.a. har indsat en mp3-afspiller (jPlayer - http://jplayer.org/), som jeg er rigtig godt tilfreds med.

Playlisten rummer nu blot 6 testnumre. Senere vil den blive udgjort af flere numre, som jeg ønsker at tematisere. Derfor vil jeg gerne have indsat nogle overskrifter mellem nogle af numrene. Det skal blot være tekst, som man ikke kan klikke på - og som ikke har tilknyttet en mp3-fil. Overskrifterne skal kunne formateres anderledes end musikstykkerne på playlisten - f.eks. med fed.

Kan det lade sig gøre? Jeg forestiller mig, at det skal gøres i denne del af js-koden:

$(document).ready(function(){
new jPlayerPlaylist({
jPlayer: "#jquery_jplayer_1",
cssSelectorAncestor: "#jp_container_1"
}, [
    {
    title: "Teach Me Tiger",
    mp3: "music/April Stevens - Teach Me Tiger.mp3"
    },
    {
    title: "Golden Slumbers",
    mp3: "music/Beatles - Golden Slumbers.mp3"
    },
    {
    title: "Wichita Lineman",
    mp3: "music/Glen Campbell - Wichita Lineman.mp3"
    },
    {
    title: "Happy Boy",
    mp3: "music/Lars H.U.G. - Happy Boy.mp3"
    },
    {
    title: "Woman To Woman",
    mp3: "music/Shirley Brown - Woman To Woman.mp3"
    },
    {
    title: "Les Hommes Endormis",
    mp3: "http://allmuz.org/audio/32920669/8637914/Brigitte_Bardot-Les_Hommes_endormis.mp3"
    }
], {
playlistOptions: {
autoPlay: true,
},
swfPath: "js",
supplied: "mp3",
wmode: "window",
smoothPlayBar: true,
keyEnabled: true
});

:o) Claudius
Avatar billede mcclaud Nybegynder
20. september 2013 - 09:28 #1
Hej alle eksperter

Til den ovenstående udfordring har jeg nu selv fundet en løsning. Tak til alle som kastede et blik på sagen.

:o) mcclaud