Avatar billede Caso Praktikant
18. september 2013 - 19:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skærm flimrer på Packard Bell Easynote TJ65

Jeg oplever, desværre periodisk, at skærmen på min bærbare PC flimrer. Det ændrer sig en smule, eller går helt væk, hvis jeg ændrer positionen på skærmen. Er der måske nogen der ved hvordan skærmen er forbundet til den faste del af PCen ? Det kunne jo godt tyde på at det var den forbindelse som, til tider, svigter delvis. Den har tidligere kørt med Windows 7, og der var den samme fejl. Håber an nogen kan hjælpe ? På forhånd tak.

Packard Bell Easynote TJ65 med Windows 8. Omkring 5 år gammel.
Avatar billede Caso Praktikant
18. oktober 2013 - 19:46 #1
Da spørgsmålet er oprettet for én måned siden, uden reaktion, søger jeg svar andetsteds. Jeg kan desværre ikke se noget "logisk" sted hvordan jeg kan komme a' med spørgsmålet, så derfor denne "kluntede" måde at stoppe det på !
Avatar billede Caso Praktikant
17. november 2013 - 08:38 #2
Jeg har nu igen fået en mail omkring at mit spørgsmål er "tudsegammelt" men jeg kan stadigvæk ikke finde noget "logisk sted" som forklarer utvetydigt hvordan jeg får stoppet det ! Og jo jeg fandt en løsning på mit skærmproblem, nemlig at købe en komplet ny stationær PC. Undskyld hvis mit spørgsmål har belastet nogen ! Det vil jo desværre nok stå der/her til evig tid !
Avatar billede Caso Praktikant
17. december 2013 - 12:56 #3
Købt en ny stationær PC i stedet. Jeg køber aldrig aldrig en bærbar igen ! En ny skærm koster r.... ud af bukserne, og hvis man skal ha' et værksted til at udskifte den, ja, så .... !