Avatar billede hansa1 Juniormester
18. september 2013 - 22:59 Der er 3 kommentarer

HP printer

Jeg ved ikke lige hvad der sker, men jeg har HP 8500 installeret men da jeg ikke kan få den til at scanne har jeg prøvet at hente driver på deres hjemmeside og har også kørt installations cd. Lige meget hvad jeg gør dannes der pludselig et ekstra Z-drev som er et netværksdrev.
Hvorfor gør den det og hvordan undgår jeg det?
Kan det fjernes igen?
Jeg kører Windows 7 og Explore.
Avatar billede kurt54 Ekspert
19. september 2013 - 00:49 #1
Det er vist tilsigtet at kortlæserne ( eks. SD-card) kan optræde som drev i styresystemet
Avatar billede hansa1 Juniormester
19. september 2013 - 10:22 #2
Ja det kan godt være, men hvad og hvordan skal man så lægge driver m.m ind.
Der er så sket det, at jeg ved opstart af computer får følgende meddelelse:
C:\Users\Hans\AppData\Local\Temp\7zS0B57\OJP8500vA909_Full_13\setup\HPPhotoSmartEssential\
Det kan oplyses, at jeg tidligere har kunne scanne og bruge min printer, men et eller andet er gået galt da jeg ville opdaterer fra HP
Avatar billede hansa1 Juniormester
06. november 2013 - 14:32 #3
Har ikke fundet løsning så lukker