Avatar billede tinem Novice
21. september 2013 - 13:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Program til at optage video fra QuickCam web?

Jeg har dette gamle webcam som virker udmærket på Skype både med video og lyd, men jeg ville gerne finde et program som kan bruges til at optage video m.m. fra dette, men kan ikke finde noget. Bruger XP Pro. Nogen som kan hjælpe? Driver er helt OK.
Avatar billede imparatortr Nybegynder
21. september 2013 - 14:04 #1
Hvilken mærke kamera er det?
Avatar billede tinem Novice
21. september 2013 - 14:53 #2
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2013 - 16:41 #3
ved ikke om snagit kan bruges

http://www.techsmith.com/snagit.html

m.v.h
Avatar billede tinem Novice
21. september 2013 - 17:37 #4
Tak for jeres forsøg på at hjælpe men det skulle være et program som havde direkte kontakt med dette webcamera. Har i forvejen flere af de andre f.eks. snagit, camtasia studio m.m.

Fandt dette http://www.logitech.com/da-dk/support/3406?crid=405&osid=1&bit=32 og det fungerer fint. Har haft MEGET svært ved at finde den, men det lykkedes efter jeg spurgte om hjælp. :-)