Avatar billede nauclerus Nybegynder
24. september 2013 - 13:32 Der er 7 kommentarer

Udskiftning af harddisk i en Zepto M760S

Jeg har en Zepto M760S som er helt død. Vil gerne have harddisken ud, men kan ganske simpelt ikke se hvordan man gør det. Harddisken vil gerne simpelt ikke rykke sig af stedet. Har fjernet alle de skruer der er at se.

Er der nogen der kan give mig et godt råd?
Avatar billede 220661 Ekspert
24. september 2013 - 17:55 #1
Kan den skubbes ud gennem siden?
Så i en anden tråd at på denne model skulle den den vej ud. Jeg ved jo selvfølgelig ikke om alle Zepto er på den måde.
Avatar billede conz Juniormester
24. september 2013 - 18:14 #2
Det er svært at finde en manual til sådan en fætter.

Du kan evt. prøve at tage nogle godt belyste billeder af undersiden til os (de kan uploades på fx peecee.dk), også kan vi måske hjælpe med at finde frem til, hvor harddisken skulle sidde.
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2013 - 20:31 #3
Er der CD drev i den PC? Det er sommetider så tosset,at  man skal pille andre ting ud for at komme til HDD. Havde selv en lille stationær (ved godt du har bærbar) Acer hvor det halv af maskinen skulle skilles ad for at få HDD ud.
Jeg kan heller ikke finde brugbar info om den PC, så god ide med billeder.
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2013 - 15:23 #4
Dropper overvågning af spørgsmålet:(
Avatar billede nauclerus Nybegynder
06. oktober 2013 - 12:57 #5
Tak for input. Jeg vil tjekke det efter :)
Avatar billede nauclerus Nybegynder
06. oktober 2013 - 12:58 #6
Avatar billede 220661 Ekspert
06. oktober 2013 - 16:38 #7
Som jeg tror det er, så skal den trækkes tilbage til der hvor der er en lille kant bag ved disken. Så burde stikket på disken have sluppet bundkortet.