Avatar billede maddog_em Nybegynder
25. september 2013 - 08:14 Der er 1 løsning

iTunes 11.1 mangler DJ funktionen

Hej alle

Efter opdateringen fra iTunes 10.7 er DJ funktionen væk ;(

Jeg brugte det på den måde at min Mac air havde alt mit musik i iTunes og når vi så har gæster kunne de via min iPad ligge musik ønsker i kø - fed funktion, der desværre er væk nu

Er der nogle der kender en app som kan dette, de krav der er til iPad app'en er:
1) skal hente data fra iTunes biblioteket på Mac'en
2) skal ligge nye musik ønsker i kø - ikke bare starte dem med det samme

Nice to have ønsker til app'en:
1) hvis der ikke er flere musik ønsker i kø, afspiller den valgfrie nummer eller playliste
2) mulighed for at gæster kan logge på med deres egne enheder

Prisen er ikke så vigtig som funktioner
Avatar billede maddog_em Nybegynder
10. oktober 2013 - 07:28 #1
lukket