Avatar billede Slettet bruger
26. september 2013 - 13:33 Der er 2 kommentarer

Webcamfunktion ude af drift, hjælp

Hej, jeg skulle til at bruge Skype, som jeg tidligere har gjort på denne computer, hvor mit webcam fungerede fint, men pludselig kunne jeg ikke tænde mit webcam på Skype eller inde i webcamprogrammet.
Når jeg åbner programmet siger den: Ingen webcam registreret. Prøv at tilsætte webcam til computeren nu.
Problemet er bare, at det tidligere har virket og webcamet er indbygget i computeren, så det burde være registreret.
Og i enhedshåndteringen står der, at enheden virker

Er der nogen der ved hvad der er galt eller kan hjælpe?

Webcam:
HP TrueVision HD

Webcamprogram:
CyberLink YouCam

Hewlett-Packard model: HP Pavilion dv6 Notebook PC.

Mvh Iversen91
Avatar billede KlausFanding Nybegynder
26. september 2013 - 16:45 #1
Jeg har haft præcis samme problem.
mener at det havde noget med en driver at gøre. Så vidt jeg ved kan man ikke finde nogle nyere drivere til cammet.

Jeg endte desværre med at købe et nyt.
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2013 - 12:51 #2
Så du endte med at købe et nyt webcam eller smed du den til reparation og så fiksede de det indbyggede webcam?

Man kan ikke downloade et andet webcamprogram og så virker det eller?