Avatar billede mbs- Nybegynder
27. september 2013 - 15:20 Der er 5 kommentarer

Hjælp til at ændre timestamp og data

Halløjsa eksperten.

Vil meget gerne ha´ noget hjælp, hvis det kan lade sig gøre.

Jeg skal ha´ "formindsket datoen" på http://erduheltvaek.dk/sjaelestedet/kalender/

Plugin hedder: Simple Events Calendar som jeg har customized en del så det ligner

http://larsmuhl.com/kalender.php

Lige nu står:
tir oktober 1 10:30 - 11:30

Vil jeg gerne ha´ i stedet:
1. okt. '13

Ligesom dette billde:

http://www.mbstech.dk/u/files/kalender.png

http://wp-danmark.dk/forum/topic/%C3%A6ndre-timestampsdate-pa-et-simpelt-plugin

http://stackoverflow.com/questions/19027923/simple-events-calendar-show-custom-time-date
Avatar billede vistodk Nybegynder
27. september 2013 - 16:22 #1
Du skal lede efter PHP Time funktionen i designet.

Her er syntax på funktionen:
http://www.tutorialspoint.com/php/php_date_and_time.htm
Avatar billede mbs- Nybegynder
28. september 2013 - 11:05 #2
Tak for dit svar

Jeg har desværre ikke så meget PHP erfaring.

Den fulde kode er her pastebin.com/CPLqpXfD

Og hvad jeg kan se, så er det denne del der skal ændres i. Er det ikke korrekt?

  // Check if and how the times should be displayed
    $tz = get_option('SE_timezone');
    $start_time = '<span class="event-label">'.__('When:',SE_TEXTDOMAIN).' </span><abbr class="dtstart" title="'.date('Y-m-d',$event['event_start']).'T'.date('H:i',$event['event_start']).$tz.'">'.$eventtime.'</abbr>';
    $start_notime = '<span class="event-label">'.__('When:',SE_TEXTDOMAIN).' </span><abbr class="dtstart" title="'.date('Y-m-d',$event['event_start']).'">'.$shorttime.'</abbr>';
    if(isset($atts['time']) && $atts['time'] == "no") {
        if($end_date == "same") {
            $evt_time = $start_notime;
        } elseif($end_year == "same") {
            $evt_time = $start_notime . '<abbr class="dtend" title="'.date('Y-m-d',$event['event_end']).'"> - '. strftime(DATE,$event['event_end']) .'</abbr>';
        } else {
            $evt_time = $start_notime . '<abbr class="dtend" title="'.date('Y-m-d',$event['event_end']).'"> - '. strftime(DATE . " " . YEAR,$event['event_end']) .'</abbr>';
        }
    } elseif( isset($atts['time']) && $atts['time'] == "start") {
        $evt_time = $start_time;
    } elseif($end_date == "same") {
        $evt_time = $start_time . ' - <abbr class="dtend" title="'.date('Y-m-d',$event['event_end']).'T'.date('H:i',$event['event_end']).$tz.'">'. strftime( TIME ,$event['event_end']) .'</abbr>';
    } elseif($end_year == "same") {
        $evt_time = $start_time . ' - <abbr class="dtend" title="'.date('Y-m-d',$event['event_end']).'T'.date('H:i',$event['event_end']).$tz.'">'. strftime(DATE ." ".TIME,$event['event_end']) .'</abbr>';
    } else {
        $evt_time = $start_time . ' - <abbr class="dtend" title="'.date('Y-m-d',$event['event_end']).'T'.date('H:i',$event['event_end']).$tz.'">'. strftime(DATE ." ".YEAR." ".TIME,$event['event_end']) .'</abbr>';
    }

    if($i % 2) $evt_no = "odd"; else $evt_no = "even"; // adding odd and even classes for styling options
    $the_events[] =
    '<div class="vevent event-item '.$evt_no.' event-'.$i.'">'.
    '<div class="section group">'.
    '<div class="col span_1_of_4">'.
    $evt_time.
    '</div><div class="col span_1_of_4">'.
    stripslashes($event['event_title']).
    '</div><div class="col span_1_of_4">'.
    $evt_loc.
    $evt_url.
    $evt_twt.
    '</div>'.
    '<div class="col span_1_of_4">'.
    stripslashes(nl2br($event['event_desc'])).
    '</div></div></div>';
    $i++;
} // end foreach ($allevents as $event)
Avatar billede mbs- Nybegynder
11. oktober 2013 - 03:08 #3
Jeg har fået hjælp et andet sted fra.

Hvis der nogensinde er nogle der er ude efter et simpelt kalender plugin til WordPress, så sig til, så har jeg et der virker, og er "rimelig" nem at customize

vistodk - du kan bare smide et svar
Avatar billede repox Seniormester
30. november 2013 - 15:45 #4
Et plugin du selv har lavet eller et der allerede er tilgængeligt andetsteds?
Avatar billede mbs- Nybegynder
01. december 2013 - 12:33 #5
Ahh ja sorry. Det var måske lidt misvisende kan jeg se :)

Plugin hedder Simple Events Calendar

Jeg har fået hjælp af en udvikler til at customize så det kan det jeg gerne vil. Det var blandt andet en anden opstilling i timestamps og nogle andre ting.

Det kører på denne side

http://sjaelestedet.dk/kalender/