Avatar billede snowcat Nybegynder
29. september 2013 - 05:22 Der er 3 kommentarer

Inspiration til logo (200)

Hej eksperter.

Jeg har fået forsøgt med flere forskellige udkast til et logo - men jeg synes ikke jeg får det rigtige ud af det. Jeg vil hører om i har mulighed for at hjælpe mig med at få et pænere logo - da jeg er stærkest på selv udarbejdelse af selve hjemmesiden.

Nedestående er link til de udkast jeg har:

http://www.mediafire.com/?3dn35frpn8a2s2v

http://www.mediafire.com/?1d45yww35ef6q2m
Avatar billede Himbear Nybegynder
29. september 2013 - 16:16 #1
Jeg vil anbefale at lave det mere enkelt, så er der også nemmere at få pænt :-)
Avatar billede jernrosen3 Forsker
29. september 2013 - 19:31 #2
Hmmm - jeg mangler lidt info før jeg kaster mig ud i et forsøg på noget.

Hvor meget betyder farverne i logo ? SKAL jeg følge dine farver? Den lilla farve støder mit øje mod den grønne.

Skrifttype ? Øhhh - den er da rimeligt pæn .... men der findes da pænere og mere afslappet.

Hvor stor betydning har den der underlige cirkel - og hvor stor betydning har den afslappede person i dine tanker om logo?

Jeg er klar over at du søger inspiration ( jvf. overskriften ) men det er lidt tamt med info. Giv lige lidt flere tanker og fakts om opgaven - så kan vi da sagtens finde på noget *s*
Avatar billede tde1806 Nybegynder
30. september 2013 - 01:36 #3
hvis der ikke er andre der byder ind, vil jeg da meget gerne give mit bud på det.

kontakt mig på Tdetomas@gmail.com hvis det er.