Avatar billede mbsnet Nybegynder
29. september 2013 - 23:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Delphi 3 samt Delphi 4 søges :)

Hej

Jeg har gennem længere tid ledt efter disse to Delphi versioner til test af gamle koder, og for at lære mere om de gamle versioner.

Jeg har fundet her på sitet at for 10-15 år siden udgav Alt om data begge versioner på medfølgende CDer.

Hvis nogen har Delphi 3 eller Delphi 4 som iso eller lignende, så
er jeg meget interesseret i en kopi.

mvh
Mortenbs
30. september 2013 - 08:20 #1
HEJ

Har CD'en fra AOD (D4).

Kan ikke lave en ISO nu pga andet arbejde, som har meget høj prioritet.

Kontakt mig på snestrup2000@yahoo.dk

Kristian
Avatar billede stone Forsker
30. september 2013 - 18:47 #2
Har AOD cd med >Delphi 3 standard Edition liggende som jeg gerne sender til dig bare du betaler udgiften.,

Skal lige læse rettigheder hvis det er muligt at lave et kopi...ellers får du bare den originale.

mail:

steen-larsen@pc.dk
Avatar billede mbsnet Nybegynder
30. september 2013 - 23:28 #3
Hej

Ok det lyder da lovende :)
Det bliver sjovt...

>>Kristian:
Mange tak, jeg har sendt en mail...

>>Stone:
Det er pænt af dig. Jeg betaler gerne, og sender også gerne materialet retur igen, efter brug ?
- jeg har også lige sendt en email til dig, så har du også min mail adresse.....

//mvh
// Mortenbs
Avatar billede mbsnet Nybegynder
01. oktober 2013 - 20:49 #4
Delphi 3 modtaget og virker perfekt på Win95 virtual pc...
Avatar billede mbsnet Nybegynder
07. oktober 2013 - 21:38 #5
Delphi 3 modtaget....
Delphi 4 også modtaget
(hvilket er sejt) hehe.

Det bliver sjovt.

Læg venligt svar begge to, så er der lidt points....
Avatar billede mbsnet Nybegynder
07. oktober 2013 - 23:53 #6
P.S. mange tak fordi i brugte tid på at sende det til mig.

Jeg synes også det er glædeligt, at der er nogle, som stadig har dette materiale liggende, i det hele taget :)

Mange venlige hilsener
Morten B. S.
Avatar billede stone Forsker
08. oktober 2013 - 17:17 #7
morten

Alle de gamle AOD cd'er var tæt på at ryge ud da jeg i et øjebliks oprydnings mani villé have dem væk for de var som sådan ikke aktuelle længere men den cd D3 fik lov til at overleve "S"

Evt. point tager du selv for jeg har ikke brug for dem.
Avatar billede mbsnet Nybegynder
08. oktober 2013 - 20:12 #8
Hehe ja gem den "for dælen" lol
hmm ok så giver jeg points til kristian hvis ønsket...
11. oktober 2013 - 20:42 #9
OKI DOKI

Svar !