Avatar billede JannikO Praktikant
09. oktober 2013 - 17:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ny Iphone - Itunes

Hey,

Min kæreste har netop fået ny iphone... hun har taget en frygtelig masse billeder og vil gerne have dem lagt over på computeren.

Når Iphonen bliver sat til computeren, er der 2 muligheder.

1. Indstil som ny iphone
2. Gendan fra gammel

jeg tolker "Indstil som ny iphone" til at den sletter alt indhold og starter som ny, er det korrekt?

og gendan fra gammel vil betyde at den sætter alt det gamle over på den nye iphone og dermed sletter de billeder hun har taget.

Da hun selvfølgeligt ønsker at gemme det hun har på telefonen nu, vil jeg gerne vide hvordan jeg undgår at slette indholdet.

håber i kan hjælpe!

Jannik
Avatar billede Blueeyez Mester
09. oktober 2013 - 18:46 #1
Nprmalt kommer der en popup vindue med billed overførelse.. Evt kig i Computer der burde der komme et ikon frem når phonen er tilsluttet..
Avatar billede JannikO Praktikant
25. november 2013 - 14:46 #2
Indholdet blev tabt. nitten.

Men lukker tråden.