Avatar billede lars_lemming Praktikant
12. oktober 2013 - 11:55 Der er 8 kommentarer

Er der noget galt med java download siderne?

Jeg har lige prøvet at hente Java Version 7 Update 40 fra http://java.com/en/download/manual.jsp i en Windows Offline (32-bit) version, men siden http://javadl.sun.com/webapps/download/AutoDL?BundleId=80812 vil ikke vises!
Er det mig der gør noget forkert eller er der noget galt med Java download siden?
Er der andre måder at hente den på?
På forhånd tak
Avatar billede milter Ekspert
12. oktober 2013 - 12:11 #1
Siden åbner heller ikke her. Jeg har forsøgt med både IE8 og Chrome Version 30.0.1599.69 m.

Jeg ville vente en dag eller to og så forsøge igen.
Avatar billede vejmand Juniormester
12. oktober 2013 - 13:19 #2
He he, er lige ved at starte en ny computer op, og kan ikke downloade Java.
Troede jeg gjorde et eller andet galt, da jeg er helt grøn m.h.t. Windows 8.
Så tak for info..... :-)
Avatar billede 23MPJ23 Nybegynder
12. oktober 2013 - 18:24 #3
ja jeg har også lige købt en ny bærbar i dag og den kan heller ikke rigtig tages i brug før den satans java virker igen.
nogen der kender oversagen til det nedbrud de åbenbart har og er det sket før hvor længe skal man evt vente, jeg ville da godt nok være træt af at skulle vente 1 til 2 dage som der bliver sagt:(
Avatar billede Soster-Lagkage Nybegynder
12. oktober 2013 - 18:34 #4
Tjaaa, her virker download af Java heller ikke. :-/
Desværre ved jeg ikke, hvor lange udsigter det har!
Avatar billede arne_v Ekspert
13. oktober 2013 - 01:23 #5
Avatar billede milter Ekspert
13. oktober 2013 - 11:27 #6
#5.

Ja, den virker fint her.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. oktober 2013 - 08:19 #7
Jeg gjorde det via min bank (Vestjysk Bank), de har en "Tjek din PC" når man forsøger at logge på.
Den fortalte, hvad jeg godt vidste, at Java ikke var installeret, og kom med en download. Det virkede......
14. oktober 2013 - 13:45 #8