Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2013 - 22:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Logo til privat blog

Er studerende der er ved at lave egen blog.
Søger derfor en anden studerende eller venlig sjæl der vil kunne gøre dette for billige penge.
Har selv tænkt på at bruge Designcrowd eller en af de mange andre crowd services.
Men tænkte der måske kunne være en studerende der godt kunne bruge lidt ekstra lommepenge denne måned.

Hvis nogen skulle have lyst kan i bare kontakte mig på dette site.
Avatar billede Rosenborg Praktikant
13. oktober 2013 - 12:14 #1
Hej Stud26.

Jeg er freelance grafiker der blandt andet udvikler logo designs til virksomheder og private.

Det er fint at ønske sig et logo design om det så er til privat brug. Men når du skriver for billige penge, så bliver du nød til at specificere det lidt mere. Billige penge er ret relativt da det kommer an på hvem der kigger på det.

Skriv hellere hvad dit budget er på, og så kan vi se på det.

Fortsat god dag.
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2013 - 19:31 #2
Jeg havde håbet at det ville kunne lade sig gøre for omkring 500 kr. 500 kr er meget for mig og min hverdag ;) Kan nok godt gå lidt op og ned.
Avatar billede izemate Nybegynder
17. oktober 2013 - 13:47 #3
Hej stud26, har du fået løst opgaven?

Ellers er du velkommen til at skrive lidt mere om logo-opgaven (navn, stil osv)til mig på lars@mediaconcepts.dk
Avatar billede magic-mouse Novice
18. oktober 2013 - 21:21 #4
prøv Fiverr.com, der kan du få alt fra 5 usd. Personer som skriver på sig selv. Synger om ting. Og laver logos og webdesign.
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2013 - 10:08 #5
ligger du et svar Izemate
Avatar billede izemate Nybegynder
26. oktober 2013 - 13:39 #6
Behold du bare point selv ;-)
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2013 - 21:51 #7
tralalalala