Avatar billede mxk217 Nybegynder
13. oktober 2013 - 01:57 Der er 3 kommentarer

ideer til projekt i csharp

hej :3
da jeg er ved at lære csharp så vil jeg høre om i har nogle ideer til projekt i csharp som jeg kunne laver

end til vide har jeg lavet en gæstebog hvor jeg har bruget database
og et lille spil  :)
Avatar billede mxk217 Nybegynder
13. oktober 2013 - 02:02 #1
jeg glemte at sige at jeg meste til desktop :3
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2013 - 07:29 #2
Netværk spill. Flere der spiller sammen local eller over nettet.
Chat program.
Ved ikke hvor god du er med c#. Men netværks ting giver altid spænende udfordringer.
Kan huske mit første netværks spil var bomberman  kopi. Og løb ind i problem at hvis en spiller holdte en masse taster inde, var der kun ham der kunne bevæge sig.
Facebook fødselsdag app.  Eller bare post beskeder på din egen facebook side.
Der er masser af muligheder.

Eller tilbage til de mindre ting. Lommeregner, tegneprogram ligesom paint.

Prøv nogle ting i c# du ikke har prøvet før?
Forbindelse til databaser? -ado.net -entity framework.
Eller måske message queu system med msmq. Hurtig måde at sende beskeder mellem pcer.

Håber det gav lidt at gå i gang med
Avatar billede janus_007 Nybegynder
18. oktober 2013 - 11:14 #3
Lav en Notepad, det burde du nok kunne få tiden til at gå med i et par måneder :)