Avatar billede Dasse2209 Praktikant
13. oktober 2013 - 16:24 Der er 8 kommentarer

Problem med JAVA

Hjælp: Jeg har et problem med Java; problemet har gjort at jeg har valt, at afinstallerer Java for at geninstallerer Java på ny.

I denne forbindelse er der opstået et nyt problem, når jeg går ind på java.com, for at downloade Java, følger jeg stierne, men når jeg prøver komme ind på siden, hvor fra man downloader Java, kommer der bare en; ups fejl på siden, har prøvet en del alternativer, men kommer blot til samme resultat.

Er der nogle der kan fortælle mig, hvordan jeg får geninstalleret Java. (Jeg bruger Windows 8)

På forhånd tak. Bjarne. 😞😞😞
Avatar billede fhansen82 Mester
13. oktober 2013 - 16:43 #1
Avatar billede claes57 Ekspert
13. oktober 2013 - 17:22 #2
hent fra http://java.com/en/download/manual.jsp
og hvis du har en 64-bit windows, så skal du sandsynligvis bruge både 32 og 64 bit versionerne (afhængigt af hvilken browser, du bruger).
Avatar billede milter Ekspert
13. oktober 2013 - 20:03 #3
Der er problemer på java.com for øjeblikket. Prøv på denne side fra Oracle:

http://www.oracle.com/technetwork/java/javase/downloads/index.html
Avatar billede milter Ekspert
13. oktober 2013 - 20:04 #4
Se også spørgsmålet her:

http://www.eksperten.dk/spm/986802
Avatar billede fhansen82 Mester
13. oktober 2013 - 20:09 #5
Meget de ikke skriver et eller andet på downloadsiden om, at der kan være problemer. Virker meget generelt.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. oktober 2013 - 08:18 #6
Jeg gjorde det via min bank (Vestjysk Bank), de har en "Tjek din PC" når man forsøger at logge på.
Den fortalte, hvad jeg godt vidste, at Java ikke var installeret, og kom med en download. Det virkede......
Avatar billede Dasse2209 Praktikant
12. marts 2014 - 10:45 #7
Problemet er løst
Avatar billede vejmand Juniormester
12. marts 2014 - 15:01 #8
Godt du fik det fikset. :-)
Hvis du fik det løst via hjælp herinde, ber du hjælperen om at sende et "svar" som du efterfølgende accepterer.
Hvis du ikke kunne bruge hjælpen herinde, sender du selv et "Svar" hvori du fortæller løsningen, og efterfølgende accepterer du så dit eget svar.
Så er spørgsmålet rigtig lukket.