Avatar billede bongi Novice
15. oktober 2013 - 13:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Robocopy hjælp!

Jeg prøver at sætte en task op (på en Windows Web server) til at tage backup af en mappe hver nat (d:\webroot\) jeg vil lægge backuppen på F:\ men omdøbe mappenavnet til datoen for backuppen.

Kan godt få den til at tage backuppen og skrive i loggen, men kan ikke finde ud af at få den til at ændre navnet på destinations mappen...

Nogen der kan hjælpe?
(ligger dette spørgsmål det rigtige sted)
Avatar billede RogerWilco Seniormester
15. oktober 2013 - 19:58 #1
Hvad med "F:\%date%" som destination?
Avatar billede bongi Novice
30. oktober 2013 - 07:49 #2
Virker desværre ikke...
Avatar billede bongi Novice
31. oktober 2013 - 13:21 #3
Lukker