Avatar billede Henricus64 Juniormester
16. oktober 2013 - 10:39 Der er 4 kommentarer

crash

Min laptop crasher hver +- time. fejlmeldelse Igdpmd64.sys.
start windows normaly..
Jeg ser at Intel RST not running i nederste bjælk men ved ikke om det har noget med det a gøre.
Avatar billede Blandy Praktikant
16. oktober 2013 - 10:46 #1
Prøv at fjerne denne windows opdatering: KB2670838

Kan se flere steder at den opdatering kan forårsag BSOD eller simple crashes efter den opdatering er kommer ud.

Søg efter opdatering og "fjern/tilføj programmer", installeret opdateringer.
Avatar billede Henricus64 Juniormester
16. oktober 2013 - 11:13 #2
Tak for hjælp og undskyld stavefejler, kommer fra Belgien.
Har fjernet de windows opdate KB 2670838 og håber det virker.
Er det et problem når "Intel Rst not running"?
Avatar billede sonalias Seniormester
16. oktober 2013 - 11:41 #4
Lol, var lige over en time om at svare da arbejdet ringede... bedre sent end aldrig ;)