Avatar billede AsusBruger Nybegynder
16. oktober 2013 - 18:05 Der er 2 løsninger

3D Webcam

Jeg har købt et Envivo 3D Webcam for at kunne tage 3d billeder med min bærbar computer.
Programmet der følger med camrera'et laver billederne som anglyph-billeder, dvs. sammensat Rød-Grøn.
Jeg har også prøvet et program der hedder: Onuprova 3D Camera, men det gør det samme.

Det jeg er ude efter, er noget webcam-software der kan holde de to billeder adskilt,
så jeg kan printe dem ud på et kort til brug i et StereoScope.

Er der nogen der kender til et program der kan magte dette.

Venligst Per Johan.
Avatar billede AsusBruger Nybegynder
15. november 2013 - 16:18 #1
Jeg har nu efter stor søgning på nettet fundet frem til et program der opfylder mit behov.
Programmet hedder : Stereo Movie Player, og i samspil med et andet program : Stereo Movie Maker, kan jeg plukke de billeder ud jeg har brug for.
Så tråden kan godt lukkes nu.
Venligst Per Johan.
Avatar billede AsusBruger Nybegynder
30. november 2013 - 10:25 #2
Jeg syntes det var en god løsning jeg selv fandt frem til
og håber nu jeg kan finde ud af at lukke tråden.