Avatar billede Bocajnielsen Nybegynder
18. oktober 2013 - 09:19 Der er 6 kommentarer

Installationsprogram virker ikke efter clean install

Hej Eksperter.

Har lavet en clean install på en computer der var ramt af en masse problemer, men når jeg nu skal installerer office, starter programmet og spørger om tilladelse og efterfølgende virker det ikke og windows prøver at løse det, hvilket ikke løkkedes.

God weekend!

mvh. Jacob Nielsen.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. oktober 2013 - 09:41 #1
Hvilket sytersystem kører du?
Avatar billede 220661 Ekspert
18. oktober 2013 - 09:42 #2
styresystem skulle der stå
Avatar billede Bocajnielsen Nybegynder
18. oktober 2013 - 10:43 #3
Hej

Der køres med win7.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. oktober 2013 - 11:15 #4
Højreklikker du på installationsfilen og kører den som administrator?
Avatar billede Bocajnielsen Nybegynder
18. oktober 2013 - 13:36 #5
Er prøvet. Har også prøvet i fejlsikret tilstand.

mvh.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. oktober 2013 - 17:02 #6
Selvom du har lavet en clean intall, kan der jo godt være fejl i systemet alligevel. Man kunne prøve at tjekke systemfilerne om de er i orden.
Kommandoen til dette er sfc /scannow, og man bør have sin Windows dvd i når denne køres:
http://www.sevenforums.com/tutorials/1538-sfc-scannow-command-system-file-checker.html