Avatar billede kingoman Mester
20. oktober 2013 - 07:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Angående microsoft Excel, kan man linke til word dokumenter?

Hej
Har et spørgsmål angående microsoft excel om man kan linke i Excel arket til et andet word dokument. Eller for den sags skyld til andre dokumenter, hvis ja hvordan?
Avatar billede Saksur Nybegynder
20. oktober 2013 - 12:48 #1
Det kan du! :-)

Hvis du bruger Hyperlink funktionen som ligger under menuen 'Indsæt'

Så skal du bare kopiere word dokumentets placering og sætte ind! :-)
Avatar billede kingoman Mester
20. oktober 2013 - 13:00 #2
Det spiller jeg siger mange tak.