Avatar billede mememe Nybegynder
20. oktober 2013 - 16:08 Der er 3 kommentarer

Wordpress plugin spørgsmål

Jeg har benyttet et social media plugin, men de mangler Instagram. Se her http://arganolie-faq.dk
Det er en godt plugin, da de har nogle ret unikke ikoner. Så mit spørgsmål er, kan jeg tilføje Instagram logo mm? Jeg har skrevet til udvikleren uden at få et svar retur.
Avatar billede repox Seniormester
20. oktober 2013 - 16:17 #1
Det kan du da bare gøre -  hvad skulle forhindre dig i det?
Avatar billede mememe Nybegynder
20. oktober 2013 - 16:31 #2
Skal jeg selv ind og rette i plugin koden? Ja undskyld det dumme spørgsmål, men jeg er ikke en haj til programmering.
Avatar billede repox Seniormester
23. oktober 2013 - 10:04 #3
Hvis udvikleren ikke svarer på anmodningen, så er der jo ikke andet for?