Avatar billede Settemand Nybegynder
20. oktober 2013 - 17:08 Der er 1 løsning

Kan ikke komme på min synology nas

Hej.

Jeg kan ikke komme på min synology nas fra min labtop. Kræver en adgangskode og jeg ved at jeg ikke har sat den op med adgangskode.

Jeg har en labtop med win 7 32bit og en Nas synology DS209+II DSM 4.1. Jeg kan ikke komme ind i bibliotekerne på nas'en uden at jeg bliver afkrævet et password når jeg tilgår den trådløst. Jeg kan se nas'en og bibliotekerne men kan ikke åbne dem.
Jeg kan komme ind uden problemer hvis jeg forbinder via kabel.
Jeg har prøvet med administrationspassword'et men uden held.
Jeg kan tilgå nas'en uden problemer fra min desktop PC på kontoret (som er kablet til den) og fra børnenes PCer som er trådløst forbundet.
Jeg mistænker at børnene uforvaret har sat et kodeord op et eller andet sted (men har ingen anelse om hvor).

Er der nogen der har en ide til hvad der kan være galt.

Mvh Settemand.
Avatar billede Settemand Nybegynder
19. marts 2014 - 11:38 #1
Har selv fundet svar  selv.