Avatar billede Mariann Juniormester
20. oktober 2013 - 18:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

TrayApp.msi

Når jeg åbner min computer får jeg følgende meddelelse fra Windows Installer:
The feature you are trying to use is on a network resource that is unavailable.
Click OK to try again, or enter an alternate path to a folder containing the installation package "TrayApp.msi" in the box below.
Use source:
C:\Users\Mariann\AppData\Local\Temp\7zS1245\setup\TrayApp\

Jeg kan ikke åbne hverken excel eller windows fordi denne meddelelse blokerer. Meddelelsen kan ikke lukkes ned.

Hvad gør jeg? (Jeg har Vista)

Venligst fortæl mig trin for trin hvad jeg skal gøre, da jeg ikke er nogen ørn til it.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. oktober 2013 - 19:58 #1
du skal starte i fejlsikret tilstand, og fjerne den - det kræver nok lidt hjælp udefra. Men det er typisk bare en ting, der skal slås fra  i msconfig (det ved den, der skal hjælpe).
21. oktober 2013 - 09:23 #2
Avatar billede Mariann Juniormester
14. november 2013 - 20:37 #3
Jeg lukker lig denne