Avatar billede clha Nybegynder
22. oktober 2013 - 11:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke åbne .db-fil eller ,db mappe

I sin tid havde jeg et helt bibliotek af alt muligt på TDC's webdisk. Den blev lukket ned, og inden da overførte jeg det hele til denne lenovo computer.
Miseren er nu, at jeg intet kan åbne. Alle mapper ender på ....db.
Mange af dem hedder  thumbs.db
Hvad er den letteste måde at åbne disse filer på?
Jeg vil helst konvertere filerne online - ellers downloading af et enkelt program.
Avatar billede claes57 Ekspert
22. oktober 2013 - 14:19 #1
thumbs.db er til stifinder - det er miniaturebilleder til visning af filer i mappen. Normalt vil du ikke se dem, da de er skjulte systemfiler - men enten har du valgt at vise skjulte filer, eller de kom med 'forkert' under kopieringen.
Avatar billede clha Nybegynder
06. november 2013 - 06:13 #2
Der er forskellige downloadningsprogrammer på nettet, men jeg gav op.