Avatar billede hans01 Nybegynder
23. oktober 2013 - 08:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvilken google søge mulighed er relevant

jeg har en .de side på tysk, nu er det jeg ville tjekke de enkelte siders placering i google. jeg tester med IBP, og får et resultatet som viser ingen søgeord er registreret.

Jeg går så ind på google.de på tysk sprog, og straks er to af siderne nummer 1 og 2.

jeg vil derfor spørge,hvilken google er det. Google.de, google (with places) google på tysk, google fra tyskland eller noget helt andet.
Avatar billede janj6666 Nybegynder
23. oktober 2013 - 09:50 #1
Hej

Du skal bruge en proxy... F.eks.  hidemyass.com

mvh jan
Avatar billede hans01 Nybegynder
23. oktober 2013 - 09:55 #2
Hej Jan, Hvorfor skal jeg det?.

Jeg er interesseret i at vide, hvis en tysker skal finde min side på google.de med tysk sprog, hvor er siden så placeret. kan jeg det via hidemyass
Avatar billede janj6666 Nybegynder
23. oktober 2013 - 12:33 #3
hej

1) google bruger ip-adr. den skal komme fra .de
2) google husker hvilke links hvad du trykker på. Det link du trykke flere gange på, komme højt. Men kun for dig, ikke for andre der ser på google.de

mvh Jan
Avatar billede hans01 Nybegynder
28. oktober 2013 - 08:04 #4
Nu har jeg prøvet at bruge hidemyass og jeg tester med et enkelt søgeord, som jeg ligger nr. 1 på side 1 på google.de med tysk sprog.

men når jeg tester i IBP (internet business promotor) så kan den ikke registrere søgeordet på de første 10 sider.

I IBP så har jeg forskellig søgebase muligheder.

Google.de (the web)
google.de (på tysk)
Google.de (fra tyskland)

bare for at nævne nogen.

Gør jeg noget forkert, siden søgeordet ikke kommer frem?
Avatar billede hans01 Nybegynder
08. december 2013 - 09:28 #5
ingen,eller er det bare mig der ikke forstår mekanikken?
Avatar billede hans01 Nybegynder
05. februar 2014 - 08:23 #6
lukker