Avatar billede Cikija Nybegynder
23. oktober 2013 - 11:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjern alt i celle efter komma

Jeg har en del excelfiler, hvor der er nogle kolonner, hvor jeg skal have fjernet det første komma og alt der står efter det.
Det gælder alle rækker.

Jeg havde forestillet mig, at jeg har vba gemt i et regneark.
Jeg kører makroen, og den beder om at vælge hvilket ark den skal åbne.
Når den åbner filen, fjerne den det første komma, og alt der står efter kommaet, i samtlige rækker.
Avatar billede Tryphon Nybegynder
23. oktober 2013 - 14:44 #1
Det lyder rigtigt. Har du et forslag til en kode samt et eksempel på data, eller forventer du, at der kommer en venlig sjæl forbi og laver arbejdet for dig?
Avatar billede Tryphon Nybegynder
23. oktober 2013 - 14:46 #2
Glem forrige kommentar. Jeg så ikke, at den allerede er besvaret i en anden tråd.

Svar selv og giv dig selv point. Så er den lukket.
Avatar billede jens48 Ekspert
24. oktober 2013 - 09:03 #3