Avatar billede bas Forsker
27. oktober 2013 - 09:37 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

IE er gået kold

Hej
Jeg har Windows 7.
Min IE 10 åbner pludseligt ikke min startside - der er bare en helt hvid side, og der sker ingenting, når jeg prøver at gå i Internetindstillinger. Jeg har kørt MS Fix it og Ccleaner, men det har ikke løst det. Hvordan kan jeg mon løse problemerne?
Avatar billede johnnylassen Seniormester
27. oktober 2013 - 09:48 #1
Prøv i første omgang at gå ind i "funktioner" > "Internetindstillinger" > Vælg fanebladet "avanceret" > Vælg "nulstil". Så er du tilbage i udgangspunktet og det BURDE så virke igen.
Avatar billede bas Forsker
27. oktober 2013 - 09:57 #2
Problemet er, at jeg ikke kan komme i Internetindstillinger - menuen fryser / stopper inden jeg kommer så langt. Kan jeg åbne IE fejlsikret?
Avatar billede kiminfarum Juniormester
27. oktober 2013 - 10:37 #3
Jeg har selv haft samme problem. Hvis du højre klikker på Explorer ikonet og vælger 'InPrivateBrowsing' skulle Ie gerne starte op
og så kan du komme i indstillinger og foretage handlingen som foreslået af johnnylarsen.

Det virkede for mig (-:
27. oktober 2013 - 11:33 #4
Avatar billede 220661 Ekspert
27. oktober 2013 - 12:26 #5
AdwCleaner?
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Avatar billede bas Forsker
27. oktober 2013 - 18:06 #6
Tak for jeres hjælp. Tippet med InPrivate Browsing gjorde ganske rigtigt, at jeg kunne komme i Internetindstillinger og nulstille IE. Problemet ser dermed ud tilmat være løst.
Måske jeg også lige kører en tur med AdwCleaner.
Avatar billede bas Forsker
09. november 2013 - 07:34 #7
johnnylassen og kiminfarum vil I dele pointene imellem jer eller?
09. november 2013 - 09:15 #8
Loggen fra AdwCleaner ?
Avatar billede johnnylassen Seniormester
09. november 2013 - 10:04 #9
Jeg går mere op i at hjælpe andre end at jage point, så for min skyld kan du give dem til hvem du vil, eller svare dig selv og beholde dem... Er ligegyldigt for mig...
mvh Johnny
Avatar billede bas Forsker
09. november 2013 - 10:24 #10
Jeg droppede at køre AdwCleaner.
Avatar billede bas Forsker
12. november 2013 - 17:00 #11
lukker.